Categories

رسانه، جنگ، پست مدرنيته

با خرید این محصول شما می توانید تا 530 امتیاز باشگاه مشتریان. سبد شما در مجموع 530 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 106 تومان.


5,300 تومان

اطلاعات بیشتر

فیلیپ هامونه

سال انتشار: 1390

قيمت: 5300

مترجم: علیرضا آرزو

طراح جلد: پرویز بیانی

چاپ: 1

قطع: رقعی

صفحات: 496 صفحه

شمارگان: 2200 نسخه

شمارگان تا کنون: 2200 نسخه

«رسانه، جنگ، پست‌مدرنیته» مسأله‌ی تغییر ماهیت جنگ‌ها و مداخله‌های‌ انسان‌دوستانه را در عصر پس از جنگ سرد مورد بررسی قرار می‌دهد و این سؤال را مطرح می‌کند که چرا امروزه عملیات‌های‌ نظامی به شکل نمایش‌های رسانه‌ای انجام می‌گیرد و ارزش تبلیغاتی آنها مهم‌تر از منافع استراتژیکشان است. این کتاب ضمن بررسی مداخله‌های انسان‌دوستانه‌ی دهه‌ی ۱۹۹۰ و جنگ علیه تروریسم، به دلایل افزایش حساسیت‌های پست‌مدرن نسبت به سیاست‌های‌ داخلی و بین‌المللی می‌پردازد و این مسأله را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد که فقدان انسجام و حس مقصود در داخل کشورها چگونه اعمال قدرت در سطح بین‌الملل را مخدوش می‌سازد.

نقد و نظرات

نوشتن نقد و نظر

رسانه، جنگ، پست مدرنيته

رسانه، جنگ، پست مدرنيته

نوشتن نقد و نظر

18 سایر محصولات این شاخه: