Categories

تأملی در مبانی تبلیغ

با خرید این محصول شما می توانید تا 320 امتیاز باشگاه مشتریان. سبد شما در مجموع 320 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 64 تومان.


3,200 تومان

اطلاعات بیشتر

بهروز اثباتی

سال انتشار: 1389

قيمت: 3200

طراح جلد: صفا تهرانی

چاپ: 2

قطع: رقعی

صفحات: 184 صفحه

شمارگان: 1100 نسخه

شمارگان تا کنون: 5500 نسخه

تبليغات نوين پا به ‏پاي علوم جديد در حيطه علوم انساني و حتي فراتر از آن به مجاهدت و تلاش علمي مشغول است. اين نگاه تا آنجا پيش مي‏رود كه علماي اين علم، امروزه آن را به عنوان يك “علم مستقل” طرح مي‏كنند و از مباني علمي و پژوهشي تبليغ دفاع كرده، اساساً تبليغ را به عنوان يك علم “بين رشته‏اي” كه از‏ تركيب ارتباطات با روانشناسي اجتماعي حاصل مي‏شود طرح مي‏نمايند. تبلیغ از جمله علومی است که دارای منابع مطالعاتی و به ویژه نگارشی محدودی می باشد. به گونه‏ای که به سختی می‏توان برای نگارش یک مقاله، جزوه یا کتاب، منابع و مأخذ مورد نظر را فراهم آورد. کتاب حاضر کوششی براي رفع این نقيصه مي باشد./چاپ آخر 1390

نقد و نظرات

نوشتن نقد و نظر

تأملی در مبانی تبلیغ

تأملی در مبانی تبلیغ

نوشتن نقد و نظر

18 سایر محصولات این شاخه: